niedziela, 26 sierpień 2018 06:35

WTZ w Górach Sowich

Oceń ten artykuł
(2 głosów)

Uczestnicy WTZ na wycieczce w górach...

Z pamiętnika z wycieczki:
8 sierpnia 2018 r.
Od wczoraj jesteśmy już na trzecim letnim wyjeździe WTZ. Tym razem wybraliśmy Góry Sowie. Spędzimy tu najbliższy tydzień poznając uroki oraz tajemnice Gór Sowich i Kotliny Kłodzkiej. Dziś wybraliśmy się na najwyższy szczyt Gór Sowich - Wielką Sowę 1015 m n.p.m. na szczycie której weszliśmy ponad 100-letnią wieżę widokową, z której roztacza się wspaniały widok na całe pasmo Gór Sowich oraz okoliczne pasma i miasta: Masyw Ślęży, Góry Stołowe, Góry Kamienne, Góry Wałbrzyskie, Góry Suche.

9 sierpnia 2018 r. - Praga, Republika Czeska
Dziś udaliśmy się na wycieczkę do Pragi - dla większości naszych uczestników to pierwsza wizyta w Pradze oraz pierwszy wyjazd poza granice Polski. Mimo upału humory nam dopisują.

11 sierpnia 2018 r.
Za nami kolejny dzień w Górach Sowich, poświęciliśmy go na odkrywanie ich tajemnic. Zwiedziliśmy dwie sztolnie: Osówka i Włodarz, wchodzące w skład kompleksu budowanego w ramach projektu Rise przez nazistowskie Niemcy w czasie II Wojny Światowej.

12 sierpnia 2018 r. - Zagórze Śląskie
Za nami już kolejny dzień pobyty w Górach Sowich. Wczoraj zwiedzaliśmy pięknie położony Zamek Grodno w Zagórzu Śląskim oraz podziemną trasę muzealną w Kopalni Węgla w Nowej Rudzie. W korytarzach pokopalnianych zobaczyliśmy jak pracuje taśmociąg transportujący węgiel, wiertarki, młoty pneumatyczne, żarówki na sprężone powietrze i wiele innych, a na koniec przejechaliśmy się kolejka górniczą.

Zapisz

Czytany 63 razy Ostatnio zmieniany środa, 03 październik 2018 07:26
Zaloguj się, by skomentować

Zaloguj się

On-line

Odwiedza nas 192 gości oraz 0 użytkowników.